Cărți de vizită – rolul și însemnătatea lor

carti de vizita

Mi-am propus să scriu o serie de articole despre cărțile de vizită deoarece am observat o lipsă a informațiilor ce țin de acest instrument, în mediul online, dar și lipsa de informare a clienților de către companiile la care aceștia apelează pentru realizarea cărților de vizită. La o simplă căutare pe internet după “cărți de vizită” se obțin rezultate a căror majoritate sunt companii care susțin că au “..cel mai bun design pentru cărți de vizită! Cumpără!”, “..cea mai bună ofertă”, etc., dar care nu oferă informații despre ce trebuie să conțină o carte de vizită, despre scopul și rolul unei cărți de vizită ca instrument de marketing, etc. Pe parcursul acestei serii de articole o sa încerc să detaliez cât mai multe aspecte ale acestui subiect.

Ce sunt cărțile de vizită?

În primul rând, cărțile de vizită sunt un accesoriu esențial de comunicare în mediul de afaceri. Ele reprezintă atât un instrument de promovare, cât și un element de identitate a companiei. O carte de vizită este un element de comunicare scris, dar și grafic, prin care se stabilește o relație de afaceri cu potențiali clienți, colaboratori și parteneri de afaceri.

Pentru a beneficia de o eficiență crescută a comunicării mesajului dorit printr-o carte de vizită, privită ca element de promovare, dar și ca element de identitate a companiei, trebuie ca toate elementele pe care le conține să se potrivească.

Care sunt elementele și conținutul unei cărți de vizită? Aflați in partea a doua a articolului.

 

 

Dacă doriți o carte de vizită realizată profesional nu ezitați sa ne contactați.

Dacă ți-a plăcut acest articol dă-i like,   twitt   sau  +1:

Comentariu

*